onsdag 4. juli 2007

Liverpool FC

Enderlig...deilig!
Nå er den første spilleren i den ypperste verdenseliten kommet til Liverpool denne sesongen....åååå det er sinnsykt deiligt.
Fernando Torres blir en glede å se i Liverpooltrøye nr. 9.
Tidligere sesonger har vi ikke hatt økonomi til å handle fra øverste hylle, hvis jeg ser bort i fra Xabi Alonso. Og jeg tror flere er på vei inn, en flankespiller eller to. Nå skal vi ta opp kampen med Scum U. og Chelski i toppen av PL.
Jeg leter febrilsk etter en rimelig tur eller to til Anfield i høst/vinter. Torres må jeg jo se live på Anfield. Jeg var på Anfield når Bellamy skårte sitt første mål i den røde trøya og jeg var der når Kuyt skårte sitt først:)))
Så jeg må jo komme meg over tidligt neste sesong så Torres også åpner konto'n.
Når PL starter i august blir jeg som en guttunge..ikke helt ulik Pondus:)))
Til neste gang...YNWA

http://www.youtube.com/watch?v=Hh9OhEIbh_0
Der var jeg også <3...frysninger<3

Ingen kommentarer: