onsdag 11. juli 2007

Snart fredag og ferie!

Hællæ!

Nå er jeg inne i siste uka før ferien og angrer ikke akkurat på at jeg har valgt sen ferie iår. Værgudene har ikke vært i godt humør på østlandet de siste ukene. Misunner ikke de som kanskje er ferdig med ferien og må på jobb til uken...
Håper de har vært nordover eller til sydligere breddegrader.
Men nå MÅ jo godværet være på vei...tvitvi.

Meningen var å bruke første uka i ferien til å bytte vinduer på tilbygget, men vinduene må jeg vente enda noen uker på...typisk. Så da får jeg finne på noe annet da. Akkurat DET er ingen problemer når en har hus og hage. Nordveggen skal males, en ny trapp i inngangspartiet skal snekres/bygges og jeg skal legge varmekabler og støpe gulv i vindfanget.

Men hvis været blir bra ligger jo Hvaler omtrent rett utenfor verandadøra..hehe.
Vi får ta det som det kommer. Men til fredan' er planen klar...skal med en kammerat på City Scene å se avslutningsturneèn til Tom Mathisen og Herodes Falsk. Det blir helt konge! Og hvis været(som jeg regner med) er bra blir det noen pils på brygga før showet :) Tror nok vi tar'n helt ut den kvelden. Masse folk på by'n siden det er glommafestival.

Huff...fikk nesten skrivekrampe...
Prekæs!

3 kommentarer:

sravan sa...

hi

i would like to know more about your friend. english language only

regards,
sravan

sravan sa...

hi

i would like to know more about your friend. english language only

regards,
sravan

Mona Christin sa...

Nei vettu hva. Kan du ikke norsk, får det jammen væra det samme...