mandag 24. desember 2007

Idol 2007

Denne har festet seg på hjernen!

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

Jeg syns denne sangen blir bedre og bedre hver gang jeg hører den. Den må spilles høyt, og gjerne i bilen. Glenn har så utrolig fin stemme.

Du syns den er litt fin du å??? Hehe...

Vidar sa...

Bra låt det...har liksom festet seg på hjernen;))

Glen har bra stemme ja.

Lise sa...

Det er jo en super attest for en ny låt - at den fester seg på hjernen. Og enig med Mona; den blir bedre for hver høring. Synes Glenns versjon var mye bedre enn Bjørn Johans også forresten. Så rett person vant vel? :)

Vidar sa...

Syns det var stor forskjell på prestasjonene i finalen. Glenn var klart mye bedre enn BJ. Men om rett person vant vet jeg ikke, siden jeg kun har sett finalen og den første "episoden".
Mins det var flere som var bedre enn Glenn den gang...pyttpytt :)

Lise sa...

Rett person av de to som var i finalen, synes jeg nå i hvert fall. :)