søndag 23. desember 2007

Juleferiring!

8 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hehehe... Artig denne her. Seline lo godt av nissen som mistet buksene...

Mona Christin sa...

Åja... Glad jeg fikk stavmikser for 3-4 år siden... Hehe...

Mona Christin sa...

Ikke "stavmikser", men stavmikser...

Forresten; formen bra i dag???

Mona Christin sa...

Bar meg igjen. Lurer fælt på disse kommentarene nå??? Hehe...

Skal du innom mormor på julaften? Pål og jeg skal møtes kl 14 der. Bare kom du å...

Vidar sa...

Det var da alvorlig til skrivekløe på deg da!!! hehe

Stavmikser kan være praktisk noen ganger den ;) Stavmikser altså.

Regner med jeg møter dere der...må liksom innom en tur i jula.

Lise sa...

Hoho! Den nissen vil ikke jeg har besøk av! ;)

Lise sa...

-r

Mona Christin sa...

Morsom han da... Hadde iallefall ikke glemt den julaften. De andre julaftene har lett for å havne i samme bås; hyggelige, men lett glemt.