søndag 12. oktober 2008

Da var denne helga over!


Hællæ!

Helga gikk raskt som vanlig. Etter en litt uvanlig innholdrik uke, fortsatte helga i samme stil. Uka har gått med til mye jobbing. Jobbet 2 ekstra nattskift på mine fridager, godt når lønningen kommer hvertfall :)

I går traff jeg en "gammel" god venn som jeg ikke har sett på ca 20 år. Vi tok etpar øl og mimret om "hyss" vi gjorde som barn. Veldig artig å treff Bjørn Inge igjen. Latteren satt løst og det blir nok ikke lenge til neste gang vi treffes. Jeg er altfor slækk til å ta kontakt med gamle venner...burde ha gjort det mye oftere.
Skjebnen er rar slik. Bakgrunn til at vi fikk kontakt igjen, var at han ringte å utga seg som politi. Og at min sønn var blitt arrestert...hehe. Vil ikke si jeg gikk 5 på....jeg gikk 10 over ;) Men jeg var litt skeptisk. Det viste seg at BI og min sønn hadde truffet hverandre på fest. Han som leier hos BI er kamerat med min sønn.

Nå kjenner jeg reisefeberen kommer snikende...til tordag reiser jeg til Liverpool og Anfield. Gleder meg sinnsykt. 4 dagers "høstferie" i fotballen mekka etter min mening. Jeg skal ha med meg en kamerat som aldri har vært der før...tror han har værre reisefeber enn jeg. Det er en guttedrøm som går i oppfyllelse. Stå på Anfield å synge You'll never walk alone, kan få enhver hardbarka mannfolk til å få gåsehud og en tåre i øyekroken.

Får komme meg i seng nå. Travle dager framover....

Vi prekæs eller tastæs!

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hæljene går så altfor fort. Og nå er det bare 10 hæljer igjen av dette året. Snart jul... Huff...

Kan du gjøre meg en tjeneste? Kjøpe med et nytt kaffekrus med Liverbird til Jon for meg? Bare si fra om du vil ha penger først. Tenkte som en ved-siden-av-julegave. Hysj hysj...

God tur...

Lise sa...

Haha, typisk Bjørn Inge!! ;) Men så hyggelig at dere har fått kontakt igjen da. :)

Vidar sa...

Det kan jeg ordne Mona...ingen problem. The Kopshop er den eneste klesbutikken jeg liker å handle i :)
Kan rusle mange timer der inne.

Artig å treffe han igjen..begynner å bli noen år siden vi var som knoll og tott...hehe.