tirsdag 14. oktober 2008

Den siste melding!

Hællæ!

Idag kommer min siste innlegg som 40-åring...i morra starter jeg på mitt 50'ende tiår. Men som alle sier, mann er ikke eldre enn det mann føler seg. Knea er nok i 40 åra, men hue(innvendig) er langt under 30 vil jeg tro. Mann kan si at tiden har løpt fra hue mitt :) Mange vil da kanskje si at jeg er veldig treig!!! Men jeg kan forsikre dere alle at jeg føler meg ganske oppadgående på mange områder. Har alltid vært interessert i data, hi-tech og duppedingser. Er nesten altetende når det gjelder musikk, alt fra 50-talls slagere til dagens house, trance og dance. Og ikke minst metal i alle sjangre.




Nå får jeg gå å ordne ting og tang før min lille høstferie. Regningene skal betales og småting må finnes fram. Som overgang fra engelsk til norsk kontakt...viktig å få ladet den livsviktige mobilen "over there". Aldri en dag uten...

Til neste gang! Ha en god uke og helg...mulig jeg får til å sende en liten bloggmelding fra Liverpool :)
Vi prekæs!

Ingen kommentarer: