onsdag 8. oktober 2008

Tid for blogg!


Hællæ!

Nå som sommeren, tragisk nok, er over blir det tid for blogging igjen. Det har vært en eneste stor bloggtørke denne sommeren... :(
Blir nok bedre tid framover...jeg satser på en langt mer hyppig oppdatering på bloggen.

Det har skjedd veldig mye i sommer, har jobbet i Oslo siden tidligt i juni. Det har vært morsomt og interessant å være med på å starte opp et stort prosjekt.
Jeg har vært flere konserter som DIO, Def Leppard, Jorn og så har jeg vært på Metalrockfest på Lillehammer. Fikk oppleve mitt favorittband Draconian(bilde)

Og om 8 dager reiser jeg til Liverpool og Anfield...ser veldig fram til det ;)

Vi prekæs!

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Liverpool blir nok en fin tur. Har litt lyst selv også. Iallefall Jon. God tur bortover...

Vidar sa...

Jon hadde muligheten...jeg spurte han først. Han kan bare takke seg sjøl...hehe.
Gleder meg sinnsykt. Alltid godt å komme til fotballens mekka!

Lise sa...

Vidar is back? ;) Du får overta bloggløden for meg du da.. hehe.. jeg er skikkelig blogg-sløv for tida ;).

God fotballtur da! Sikkert en kjempeopplevelse det!

Mona Christin sa...

Jada, han vet det. Må spare litt først. Kanskje han kan bli med neste gang...???

Vi får ta en "Liverpool-light" på stadion vi da. Vi banker Viking...