fredag 28. september 2007

ET MODERNE EVENTYR.

Froskekongen.

En kvinne spilte golf,
ut i skogen.

Hun gikk inn i skogen for
å lete etter ballen.
og da fant hun en frosk,
fanget i ett nett.

Frosken sa til henne:
"om du befrir meg fra
nettets fangenskap,
skal jeg oppfylle
3 ønsker for deg"

Kvinnen befridde frosken.

Frosken sa:
"Takk, jeg glemte å nevne at
det finnes ett vilkår.
Hva du en ønsker,
kommer di mann til å få det
samme,men ti ganger mer"

Kvinnen sa:
"Det er okay"
Som det første ønsket ville
hun bli den vakreste kvinnen på jorden.

Frosken advarte henne:
"Glem ikke,din mann blir
via dette ønske den vakrest
mannen på jorden,gudommelig
vakker,kvinner kommer til
å surre som fluer omkring han"

Kvinnen svarte :
"det er ikke noe problem,
for jeg blir den vakreste kvinne
på jorden,så han kommer bare
å se på meg.,,
Ønsket ble oppfyllt.

Det andre ønsket ville hun
bruke til å bli den, rikeste
kvinne på jorden.

Frosken sa :
"Tenk da på at din mann blir
den rikeste mann på jorden,
og han blir 10 ganger rikere en deg"

Kvinnen svarte:
;Det er okay,
For det som er mitt,
er også hans,og det som
er hans,er også mitt,"

Ønsket ble oppfyllt.

Nå spurte frosken henne hva
det tredje ønske var:

"Jeg vil ha et lite hjerteinfarkt"

Og moralen i dette eventyret ??

Kvinner er smarte individer!!!!

Om du er mann, ha aldri noe
usnakket med dem, spesiellt ikke din kone !!!!!!!

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Vi er ikke til å kimse av se... Glupe individer??? Jepp...

Lise sa...

Hihihi! Er vi virkelig sååå utspekulerte?? ;)

invisus sa...

da får jo mannen et ti ganger mindre hjerteinfarkt ...