mandag 17. september 2007

Trykk for min favorittforfatter!








Trykk da vel!




Prekæs

11 kommentarer:

Vidar sa...

For øyeblikket leser jeg: Stol ikke på klovnen(LIFE EXPECTANCY). En anneledes bok en de andre jeg har lest av han, og ikke av de beste etter min mening.

Mona Christin sa...

Gjeeesp... Bøker???? Fremmedord...

Mona Christin sa...

Hælle måne... Han så skummel ut. Glemt å ta av seg skinnlua??? Hehe...

Lise sa...

Bråsøkte innpå bokklubben.no og fant en del bøker av han der. Han ser ut til å ha sansen for det litt overnaturlige? Anbefal meg gjerne en bok. :)

Vidar sa...

vanskelig å velge...men en av mine favoritter som jeg sikkert har lest 5-6 ganger er Skytsengelen (Lightning)...genialt bra! andre... I ly av måneskinn og ikke minst Tilbake til livet...utrolig bra!

Lise sa...

Oki, takk for tips. Skal skrive det ned bak øret. Fikk tre nye bøker i posten i dag, så nå har jeg plutselig litt lesestoff igjen :)

Mona Christin sa...

Skal dere ha noe bursdag for de voksne tenåringene deres???

Lurer litt på det jeg se... Og jentene har lyst til å se på kattungene...

Anonym sa...

Lise: Du kan låne av han her hos meg, har en del av han jeg se...

Vidar sa...

passer ikke med no bursdag i helga...mulig fredag til uka, jobber du da?

hadde besøk av 2 overivrige jenter idag, som koste kattungene her :)))
og mutter'n blir også helt tullete.

Mona Christin sa...

Jobber til 16 og rekker en bursdag etterpå da vettu. Men regner med en sms i løpet av uka da. Tenkte å gi kona di 40 års gaven også. Litt sent, men godt...

De likte kattungene. Sara som til vanlig er livredd katter... Jeg blir litt tullete jeg og, men jeg ønsker ikke katt i huset fordet. Jon er "allergisk"...

Lise sa...

Og det er jo sååå koselig med katter! Jeg er helt borte vekk i våre - spesielt i Elvis, som er så rar! Han har virkelig vunnet hjertet mitt!:)