søndag 23. september 2007

Helga som gikk raskt!


Hællæ!

Dagen idag har gått med til å legge fliser, så søndag ble ikke hellig denne søndagen.
Men når en jobber hver dag ellers i uka, så må noen helger gå med til større oppussingsprosjekter hjemme.

Har Sion rett borti gata, og fikk ingen klager derfra... hehe.
Det ble med prøving og feiling i førsten med flisleggingen. Verken jeg eller fatter'n hadde lagt fliser før, så da må det bli på den måten. Etterhvert fikk vi "taka" på det, og det gikk raskere. Så idag har jeg lært mye nytt, og det er jo morsomt.

Blir litt tungvint hjemme nå som flislimet skal tørke/herde. For å komme fra soverommene til kjøkkenet eller stua, går vi ned trappa, ta på sko, gå ut inngangsdøren, inn verandadøren, ta av skoa og videre inn...hehe.
Og samme ruten tilbake igjen...ganske enkelt genialt:))) Og badet i 1. etasje er sperret inne av fliser...så da er det bare å tenke seg når en lager mat og må vaske seg på henda...vi har også vask/toalett i 2. etg. hehe

Prekæs!

Men det går..det må gå.

4 kommentarer:

Lise sa...

Det så jo riktig så fint ut!

Ikke noe problem gjøre litt oppussing på en søndag, så lenge det ikke bråker, synes nå jeg. Verre om du hadde stått ute og slått opp ny kledning eller noe. Da ville du nok fått et par klager fra Sion, vil jeg tro, hehe.

(Hyggelig med link, forresten) ;)

Mona Christin sa...

Ser fint ut, men jeg klarer ikke å forestille meg fra hvilken vinkel du tar bildet. Er det tatt mot tv-stua fra gangen ved doen??

Fine fliser!!! Regner med at de er kjøpt med rabatt... Hehe... You know...

Lyst på nye fliser vi å. Fra gangen, via kjøkkenet og inn i stua. For å få helhet. Men får vente litt.

Du kunne spurt Jon om hjelp. Han har lagt fliser her før. På badet og i lille gangen. Men fint at dere fikk teken på det da...

Gleder meg til å se...

Vidar sa...

viktig å linke...hehe

stemmer det mona, tatt fra spisestua. var nytt med å legge flisene diagonalt...men ble fornøyd...gangen får et inntrykk av å være bredere :)))
nesten om øyenskygge...haha

Mona Christin sa...

Du er god som klarer å få gangen til å se større ut med øyenskygge... Hehe...

Men det ser riktig så flott ut!!

Møkkakamp i dag. Huff...