søndag 5. august 2007

Bra, trist og forhåpningsfull.

BRA
Det gjorde utrolig godt med 3 poeng idag. Og det var veldig fortjent. Og flottere mål er det lenge siden vi har sett på stadion.

TRIST
Sukk, i morra er det jobben igjen. 3 uker ferie er altfor lite, men har feriedager igjen som jeg tar utover høsten. Da blir ikke høsten så lang, det er jo ingen "røde" dager før jul. Og det som er typisk er at nå kommer godværet. Men bedre seint enn aldri.

FORHÅPNINGSFULL
Tirsdag er det ny fisketur på planene. Håper at været blir som tippet og fisken biter bedre enn sist gang.

Prekæs!

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

3 poeng smakte nydelig. Beste 3 poenger'n denne sesongen.

Jepp, det er striskjorta og havrelefsa her i morgen også. Men jeg får vel det man kaller en "myk start". Skal bygge butikk fram til torsdag. Og da slipper jeg å jatte med kunder sånn med en gang... Huff... Dette hørtes ille ut.

Skitt fiske...

Vidar sa...

hmmm...høres ikke akkurat kundevennlig ut det der. tenk om noen kunder leser dette:)

ble en myk start på meg også idag...det er deiligt:)

Mona Christin sa...

Neida. Føler meg trygg der.

Myk start for deg å ja?? Ba du deg fri??? Hehe...

Jeg kunne for en gangs skyld velge antrekk selv. Og da ble det olabukse og t-trøye.

Gleder meg til torsdag og nyåpning. Men jeg fant lissom ikke fram i dag, alt er flyttet på. Men det går seg til. Greit å vite hvor sprøløken er når vi åpner...

Mona Christin sa...

Du som musikkelsker: gå inn på Lises blogg og klikk deg inn på Rune. Bla nedover til du kommer til Day Of Fire. Bra, ikke sant???

Lise sa...

Ser du reklamerer, Mona! Det kan min bror like, vil jeg tro! ;)