fredag 3. august 2007

Ferie!

Hællæ!
De som sa "Borte bra med hjemme best" har ikke peiling!
Etter å ha kost meg i Danmark og Farsund i ei uke, så er det ikke godt å komme hjem til plenklipping, oppussing, matlaging og andre gjøremål.
Selv om det ble mye shopping i Danmark(hvem kan vi skylde på da tro?)så ble det også mye 'kos'. Masse god mat, på hytta og på restaurant. Og ikke minst masse god drikke, øl og "en lille" er jo en flott dansk tradisjon. Og enda bedre når vi gjør dette i lag med andre folk som en liker.
Frokosten er koselig når vi er så mange, 11 stk rund frokostbordet er ikke dagligdags. Hjemme spiser vi som oftes 1 og 1, og gjerne forran tv'n, men det fun'ker det også. Men ikke så koselig da.

Da tenker jeg.... de som reiser hele året, tror ikke de setter slik pris på ferien slik som vi 'vanlige folk' gjør? Eller? Kjedelig at det er et helt år til neste sommerferie..sukk. På mandag er det tilbake på jobb...og noe å se fram til. Snart ferie igjen :) Et år går jo så fort. Og til søndag er det ny kamp på stadion...DEILIG!

Prekæs!

8 kommentarer:

Mona Christin sa...

Nei... Vet ikke hvem som får skylda for all shoppinga, jeg...? Hmmm. Det var mystisk.

Men ellers skriver jeg under på alt det andre du skrev. Kommer med en DK oppdatering snart jeg å...

Lise sa...

Må si jeg beundrer den optmistiske innstillingen til "et år går jo så fort". Selv har jeg nesten vondt innvendig med tanken på hvor lenge det er til jeg skal til mitt kjære Rhodos igjen..... sukk....

Lise sa...

Å, glemte noe!
-Velkommen som blogger!! ;)

Vidar sa...

Takker, ble blogger til slutt jeg også.
Vi får se hvordan dette går. Hvor lenge jeg beholder interessen!

Viktig å være optimist, håper på en Liverpooltur med svoger i løpet av høsten :) Så det er ikke helt mørkt:)

Mona Christin sa...

Men det er jo sant da. Et går jo fort. Når du tenker på jula; syns du ikke den kommer ofte???

Mona Christin sa...

Glemte visst et ord her jeg. Det er et år som går fort.

Vi andre får prøve å holde interessen din vedlike.

Jon er klar for en tur, han... Hvis han klarer å være borte fra meg da... Hehe...

Nå trur jeg jammen vi kommenterte nesten på likt.

Vidar sa...

Jula kommer ofte? Syns den kommer like ofte som sommerferien...og går omtrent like fort også, hehe!

Mona Christin sa...

Nei. Syns jula er oftere, men ferien går fortere.