fredag 24. august 2007

Piggsvin, pinnsvin what ever.


Hællæ!

Fredagen er her og helga er over oss, deiligt!
I Fredrikstad blad idag, blant stort sett krig, ulykker, økte avgifter og valgflesk, stod det en liten solskinnshistorie om en mann som har tatt vare på 8 piggsvinunger.

http://www.f-b.no/article/20070824/NYHET/708240013/1002/AKTUELT#

Vel og bra det, men navnet til personen skaper en rar situasjon for meg.
Telefonen ringte for noen minutter siden, en eldre mann ville takke og gratulere meg for å ha tatt hånd om disse koselige piggsvinene. Og det var ikke lett å forklare at det ikke var jeg som hadde tatt meg av de. Etter 3-4 forsøk fikk jeg fortalt at jeg ikke bor på Kråkerøy, da tror jeg han endelig skjønte det. Men han avsluttet nesten med å gratulere en gang til. Nesten så jeg fikk dårlig samvittighet over at det ikke var meg..hehe.

Og sånn går no dagan!

Prekæs!

2 kommentarer:

Mona Christin sa...

Jeg nevnte for Jon at en med samme navn hadde vært "barnevakt" og det hadde ikke forundret oss om noen takket deg. Så skjer det jammen i meg. Det var et rart sammentreff. Men det er vel bare å takke og bukke??? Hehe...

Vidar sa...

godt det er noen som bryr seg om våre "ville" dyr..har nok med kattene :)))vi får ta med oss den skryten vi får..hehe