fredag 3. august 2007

The Simpsons movie!


Do'h!
Etter å ha gledet meg lenge, så jeg idag endelig The Simpsons movie.
Har vært fan av Homer, Bart, Willie og Co i mange år. Gledet meg sinnsykt til filmen.
Og den var alt som en fan kan håpe på og enda litt til. Den første halvtimen lo jeg ustanselig, tårene trillet...dette er genial humor. Du må ha sett serien for å forstå humoren, serien er nå i sin 18 sesong. Så det er mye å ta igjen...hehe.

For å si det på fotballspråket, så gikk filmen helt oppi vinkelen:))) Må se filmen en gang til om en uke eller så. Og DVD'n blir forhåndsbestilt på cdon.com.

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Der skiller du deg fra meg. Jeg har aldri vært noen fan av Simpsons. Men så er heller ikke du fan av det jeg liker. Det skal være visst.

Lise sa...

Sniker inn en kommentar her også jeg ;). Må vel si meg enig med deg, Mona. Simpsons har ikke helt appelert til min humoristiske sans. Men så har jeg heller ikke sett så mye på det heller da....... ;)

Vidar sa...

Takker for kommentarene :)
Det er kjempebra humor ofte politisk rettet. Ungene elsker også humoren, men ikke kona. Sier ho da, men flirer gjør ho likevel..hehe

Mona Christin sa...

Mulig jeg hadde ledd, men har ikke sett noe på det.

Bare å fortsette å snike inn kommentarer, Lise. Så holder vi denne bloggen vedlike. Jo fler, jo bedre. Både blogger og kommentarer.